Yamaha FZ1 Andreadis engineering

 

Όπως ένας άντρας φαντασιώνεται την ιδανική γυναίκα στα όνειρά του......έτσι και αυτό το γυμνό FZ1 μαγνητίζει το βλέμμα. Απλώς και μόνον κοιτάζοντάς το δεν μπορείς να αντισταθείς στη θέλησή σου στο να το κάνεις μοναδικό.  Ναί, καλά, πώς όμως;

Ήταν ένα κατά τα άλλα συνηθισμένο πρωινό, αλλά τίποτα δεν προμήνυε τι θα επακολουθούσε. Όταν κατά τις 10 το πρωί κατέφθασε στο συνεργείο μας ο ιδιοκτήτης μιας κατακίτρινης Yamaha FZ1 (το χρώμα της τρέλας) με το μάτι του να γυαλίζει. Μετά από μερικά δευτερόλεπτα συζήτησης καταλάβαμε πως θα κατέληγε η όλη φάση με ένα ακόμη project από το συνεργείο Andreadis Engineering.
Σε ένα τόσο όμορφο και προσεγμένο "γυμνό" μοντέλο έπρεπε να σταθούμε σε 2 βασικούς τομείς. Στην απόδοση του κινητήρα και στον ιδανικό συνδιασμό αισθητικής αλλά και ουσιαστικής βελτίωσης

Ξεκινώντας από την τρόμπα του φρένου και τα σωληνάκια, τοποθετήθηκε μια τρόμπα φρένων 14mm της BERINGER και αντίστοιχα ένα πλήρες σετ μανέτας-βάσης συμπλέκτη της ίδιας εταιρείας. Τα σωληνάκια υψηλής πίεσης προέρχονται από την BRAKING, όπως και οι φανταστικοί πλευστοί δίσκοι τύπου "μαργαρίτα" 320mm εμπρός και 245mm πίσω. Τι να λέμε....

Καλά μέχρι εδώ. Αλλά ακόμη δεν είχαμε τελειώσει. Στο μπροστινό Up-Side-Down τοποθετήσαμε τους πολύ πρακτικούς ergal προφορτιστές της PPtuning και η επίσης ergal γρήγορης απελευθέρωσης τάπα του ρεζερβουάρ.


Και φτάνουμε στον κινητήρα....τα 150 άλογα ήταν κάπως πνιγμένα. Η τοποθέτηση μιας ολόσωμης εξάτμισης από την γνωστή εταιρίας Remus που πέρα από την απελευθέρωση πολλών κρυμμένων ίππων αλλά και dB, έδεσε το όλο σύνολο αισθητικά με το μαύρο ψαλίδι. (Νομίζω ότι λύθηκε και το πρόβλημα κορναρίσματος για τον φίλος μας Γιάννη). Ο επόμενος τομέας όπου έπρεπε να δώσουμε προσοχή ώστε ο κινητήρας να αποδίδει σε όλο το φάσμα των στροφών ήταν στο φιλτροκούτι.

Η λύση δόθηκε χρησιμοποιώντας τα μακρύτερα "χωνιά" από την εταιρεία FACTORY Pro, με τον συνδυασμό ενός ελεύθερου φίλτρου αέρος από τον ελληνικό οίκο DNA. Το PowerCommander USBIII ήρθε και έκανε τα πράγματα πολύ καλύτερα. Η χρυσή σειρά της D.I.D. έδεσε τα γρανάζια της Renthal που είναι πλέον αλουμινένια.

 Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Κοιτάζοντας το FZ1 προσεκτικά διαπιστώνεις πως αυτό το Ιαπωνικό κατακίτρινο γυμνό μπορεί επάξια να σταθεί και να στηθεί δίπλα στις πιο εξεζητημένες ευρωπαϊκές κατασκευές. Δεν είναι μόνον το απέριττο design αλλά και η προσεκτική δουλειά που έγινε από το συνεργείο Andreadis-Engineering. Δείχνει και είναι διαφορετικό αυτό το FZ1 αφού πλέον το stabilizater είναι αναγκαίο όσο αναγκαία είναι και η αυτοσυγκράτηση που πρέπει να έχεις όταν το κοιτάς αλλά κυρίως όταν το καβαλάς.

Share
comments
 
FacebookTwitterGoogleYoutube