Yamaha YZF-R1 2007 Andreadis engineering
Να ξεκαθαρίσουμε καταρχήν πως το Yamaha YZF R1 2007 είναι πολύ τούμπανο. Ξέρουμε όμως πως ακριβώς αυτή η μηχανή είναι όνειρο πολλών ανθρώπων διότι συνδυάζει οπτικά και ουσιαστικά αυτό που ο κόσμος απαιτεί και ζητάει από τις εταιρείες. Εμφάνιση να γουστάρεις να την κοιτάς και εξαιρετικά οδηγικά χαρακτηριστικά για να απολαμβάνεις την οδήγηση, κάτι που πραγματικά το R1 δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο. Έτσι λοιπόν κι εμείς εδώ στην Andreadis Engineering θέτουμε τις βάσεις ώστε να ολοκληρωθεί το όνειρο ή απλώς να το αγγίξουμε όπου κριθεί σκόπιμο από τους πελάτες μας.

Ακόμη ένα Yamaha YZF R1, 2007 μοντέλο αυτή τη φορά, θα αποτελέσει τη βάση ώστε να καταστεί σαφές πως, πέρα από τα Yamaha όπου έχουμε άψογη γνώση, το πάθος της βελτίωσης μπορεί να υλοποιηθεί με πολλούς τρόπους, ανεξαρτήτως μάρκας. Τα όνειρα είναι δικά σας και στην Andreadis Engineering μπορείτε να τα δείτε να πραγματοποιούνται μπροστά σας έτοιμα να τα οδηγήσετε.

Έτσι ξεκινήσαμε έχοντας κι αυτή τη φορά ως αρχή το ότι δεν χρειάζεται να  «φορτώσουμε» αναίτια το R1 ή την κάθε μηχανή. Με τον κινητήρα σε αναμονή της βελτίωσης έπρεπε απαραίτητος να ενισχυθεί το σύστημα πέδησης με τις γνωστές, πανέμορφες και δοκιμασμένες δισκόπλακες σε σχήμα μαργαρίτα της Braking μπρος-πίσω, τοποθετήθηκαν σωληνάκια υψηλής παντού, αλλάχθηκε η στοκ μανέτα φρένου με μια άλλη πιο ποιοτική και σε αίσθηση αλλά κυρίως σε ουσία μιας και είναι και ρυθμιζόμενη αλλά και σπαστή πέραν του ότι είναι και πιιο ελαφριά (από ergal), όπως και η μανέτα με τη βάση του συμπλέκτη κομπλέ, έκατσαν πολύ ωραία πάνω στα κλιπόνς, από την πάντα ευπρόσδεκτη Ιταλική πηνελιά της Lightech. Οι πολύ δυνατές εμπρός στοκ δαγκάνες αντικαταστάθηκαν από τις εντυπωσιακές σε δύναμη και εμφάνιση της Beringer όπου ταίριαξαν και χρωματικά με τα χρυσά καλάμια του R1, όπου για να τα έχουμε να κοιτάνε πάντα στη σωστή κατεύθυνση υπό όλες τις συνθήκες τοποθετήσαμε αμορτισέρ τιμονιού της Ohlins. Θέλοντας να συνεχίσουμε το χρωματικό παιχνίδι της Yamaha στο R1, τοποθετήσαμε ένα καινούριο δοχείο υγρών φρένων με κόκκινο ergal καπάκι και στη συνέχεια από το ίδιο ergal υλικό συνεχίσαμε με διάφορα bolt-ons όπου αυτό ήταν απαραίτητο όπως τα αντίβαρα. Άλλες φορές για ευκολία, όπως για παράδειγμα οι ρυθμιστές προφόρτισης στο πηρούνι κι άλλες φορές για ομορφιά γύρο-γύρο στον κινητήρα και σε διάφορα άλλα σημεία όπως τις βίδες στήριξης των μασπιέ……χμμμ. Τα μασπιέ αλλάχθηκαν με τα αριστουργήματα της Lightech από μαύρο ergal, με δυνατότητα ρύθμισης και προσαρμογής τους στο στυλ οδήγησης του αναβάτη αλλά και σπαστά ώστε να μην ενοχλούν για κάθε μέρα, καλή φάση.

Η φάση γίνεται ακόμη πιο τρελή κι από καλή όσο το βλέμμα προχωράει προς τα πίσω στο Yamaha R1, αφού πετύχαμε ένα μοναδικό συνδυασμό ποιότητας και αισθητικής. Το χρυσό πλήρως ρυθμιζόμενο Ohlins έδεσε άψογα με τα carbon προστατευτικά του ψαλιδιού αλλά και το rear fender όπου μαζί με το τιτάνιο της ολόσωμης Remus δένουν με πολύ δυναμικό τρόπο και με τους αλαγμένους κόκκινους τεντοτήρες της 520 αλυσίδας της AFAM με το επίσης AFAM σκούρο αλουμινένιο γρανάζι. Το εμπρός αγωνιστικό γρανάζι είναι της YEC

Για το τέλος αφήσαμε τον κινητήρα που λέγαμε πιο πάνω. Λοιπόν, εδώ έγινε αρκετή δουλειά ώστε να πετύχουμε βέλτιστη ευστροφία και δύναμη σε μεγάλο φάσμα στροφών με δεδομένη αξιοπιστία. Για να το πετύχουμε προμηθευτήκαμε από το αγωνιστικό τμήμα της Yamaha, την YEC, την αγωνιστική ηλεκτρονική και πάνω της κουμπώσαμε όλα τα υποσυστήματα με την αγωνιστική πλεξούδα της ίδια εταιρείας. Δέσαμε τα σώματα ψεκασμού, body clamp λέγεται αυτό, για ευκολία στις εργασίες στον κινητήρα. Το βολάν αλλάχθηκε με ελαφρύτερο αγωνιστικό και στη συνέχεια τοποθετήθηκε μια αγωνιστική φλάτζα κεφαλής οπότε το επόμενο βήμα ήταν να ογκομετρηθεί ο θάλαμος καύσης ώστε να ξέρουμε τη σωστή σχέση συμπίεσης κι αφού δεν είχαμε στην διάθεσή μας εκκεντροφόρους έπρεπε να πάρουμε το βέλτιστο αποτέλεσμα από τον κινητήρα. Μετά καταργήσαμε τα στοκ μεταβλητά χωνιά και τοποθετήσαμε τα πιο σωστά για την περίπτωσή μας αγωνιστικά χωνιά YEC, αφού καταργήσαμε και το AIS με καπάκια της ίδιας εταιρίας. Όλα αυτά δεν είναι δυνατόν να γίνουν τυχαία. Πρέπει να υπάρχει αρμονία μεταξύ των μηχανικών μερών, όπου αφού μελετήσουμε τα δεδομένα, επιλέγονται τα πιο σωστά κατά περίπτωση, εδώ δεν είχαμε εκκεντροφόρους, πετυχαίνουμε άριστη λειτουργία του κινητήρα που σε συνδυασμό με την τρομερή ευστροφία του, το εργαλείο ράβει στο δρόμο. Το project ολοκληρώθηκε τοποθετόντας τα αγωνιστικά μπουζί της YEC, το φίλτρο αέρος της Κ&Ν και με προσεκτική δουλειά στο ακριβέστατο δυναμόμετρο της Fuchs με αισθητήρα (λ) και σε συνεργασία με την αγωνιστική ηλεκτρονική στα pits της Andreadis Engineering, πήραμε το καλύτερο από το αριστούργημα της Yamaha, το YZF R
Μετά κάναμε κάτι εξίσου σημαντικό, μιας και το μοτέρ πάει αέρα…, για να μας καταλαβαίνουν οι πιο αργοί ότι κάτι έρχεται από πίσω τους…..και να κάνουν στην άκρη αμέσως κι από μακρια, βάλαμε xenon φώτα……καίνε τα πάντα μπροστά οπότε δεν μπορεί, θα μας δουν. Για το κερασάκι, μοντάραμε κι ένα gear indicator διότι πλέον θέλει προσοχή με το γκάζι και τοποθετήσαμε μια υπέροχη τάπα ρεζερβουάρ γρήγορης απελευθέρωσης από ergal της Lightech, ώστε ο ιδιοκτήτης να μην διανοηθεί να το αφήσει από τα μάτια του.
Share
comments
 
FacebookTwitterGoogleYoutube