Yamaha YZF-R6 2006 Andreadis engineering

Μιας και τελείωσε άλλη μια χρονιά, ημερολογιακά αλλά και αγωνιστικά, είναι καιρός να παρουσιάσουμε μια μοτοσικλέτα αστέρι, από τις λίγες που κυκλοφορούν στην Ελλάδα αλλά σίγουρα η μοναδική αδιαφιλονίκητη πρωταθλήτρια τα τελευταία 2 χρόνια στην κατηγορία της (2.) στους αγώνες Dragster.

 

 

H Yamaha παρουσιάσε για το 2006 το νέο YZF-R6, ως η πιο εντυπωσιακή μοτοσικλέτα των τελευταίων ετών. Ριζοσπαστική εμφάνιση, απαράμιλλα κοφτερή με ουσιαστικές ενέσεις σε στήσιμο και σε φιλοσοφία από τα MotoGp. Μια εντυπωσιακή σε εμφάνιση και δυνατότητες μοτοσικλέτα για κάθε μέρα αλλά και για αγώνες. Ήταν λοιπόν γραφτό, το μεράκι και το πάθος του Σταύρου Ανδρεάδη για τους αγώνες να δέσει με το λευκό-κόκκινο Yamaha R6 και μαζί να αποτελέσουν το σώμα και την ψυχή του πρωταθλητή

 

 

Έτσι, όταν το εργαλείο ήρθε στα χέρια του Σταύρου Ανδρεάδη τέθηκε από την αρχή ένας πολύ υψηλός στόχος. Να γίνει το ταχύτερο εξακοσάρι στην Ελλάδα. Οπότε έπρεπε να βελτιωθεί ακραία όπως μόνον ο Σταύρος ξέρει. Οι απαιτήσεις σε χρόνο και χρήμα μεγάλες αλλά επίσης μεγάλη ήταν και η θέληση για το καλύτερο. Το R6 γδύθηκε στα εξ ων συνετέθει…..πάνω στον πάγκο. Χά! Τα Yamaha παραδίδονται στα χέρια του Ανδρεάδη, αμαχητί.

 

 

 

 

 

Μόνταρε στα σωθικά του το πλήρες racing kit της Y.E.C. με όλα τα καλά, όπως και στο παγκόσμιο. Φυσικά στα πάντα μετρήθηκαν ανοχές, διαστάσεις και ζυγιστήκαν στρόφαλοι κι εκκεντροφόροι, γυαλίστηκαν εξαγωγές κι εισαγωνές με ευλαβική ακρίβεια διότι, κι εδώ είναι το δύσκολο, όλα έπρεπε να κουμπώσουν τέλεια με την μια! Δεν υπάρχουν περιθώρια για λάθη, απλώς δεν υπάρχουν. Το αποτέλεσμα θα έπρεπε να είναι άψογο από κάθε άποψη κι αυτό απαιτεί πολύ χρόνο και ασύλληπτη λεπτομέρεια. Μεγάλη πρόκληση αλλά στο τέλος η μεθοδικότητα, η συνέπεια και η εμπειρία έφεραν το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Όλα έδεσαν σωστά σύμφωνα με τις αυστηρές αγωνιστικές προδιαγραφές οπότε και δέθηκε πάλι στο σκελετό. Το πιο δύσκολο κομμάτι είχε στεφθεί με απόλυτη επιτυχία.  

 

 

 

 

Αφού το μοτέρ ξαναμπήκε στη θέση του, στην αγκαλιά του πλαισίου, προστέθηκε ένα έξτρα ψυγείο νερού της LIGHTECH κι όλο το δίκτυο νερού διασωληνώθηκε με σιλικονούχα σωληνάκια ώστε οι μεταβολές θερμοκρασίας να είναι οι ελάχιστες και ο κινητήρας να κρατείται σε χαμηλότερες θερμοκρασίες παρά την μεγαλύτερη απόδοσή του….καλό έ! Άσε που δείχνουν πολύ πιο όμορφα αλλά είναι και ποιοτικότερα. Στα πλαϊνά του κινητήρα, άλλαξαν τα καπάκια και μόνταρε τα πολύ όμορφα προστατευτικά της FactoryPro για τις άτυχες στιγμές. Η ολόσωμη εξάτμιση τιτανίου της REMUS ήταν MUST, μιας και με τις δυνατότητες του κινητήρα ήταν η αρτιότερη επιλογή τη δεδομένη στιγμή και φυσικά μιλάμε για τρελό ήχο…..

 

 

 

 

Μετά πέρασε στις αναρτήσεις όπου……βρήκε χρυσάφι…..είναι το ευγενές μέταλλο το οποίο συμβολίζει με τον πιο πιστό τρόπο δυνατούς δεσμούς. Κι όταν κινείσαι οριακά με το YZF-R6 οι αναρτήσεις είναι εκείνες που σε δένουν άρρηκτα με την άσφαλτο, μπρος πίσω πλήρως ρυθμιζόμενα και μάλιστα στα πιρούνια τοποθετήθηκαν πανέμορφοι ergal ρυθμιστές προφόρτισης και επαναφοράς. Το όνομα αυτών είναι ΌΪΛΙΝΣ κι όχι ΟΧΛΙΝΣ όπως λανθασμένα προφέρεται. Οι αναρτήσεις δέθηκαν με την πανέμορφες και κορυφαίας ποιότητας κατεργασίας τιμονόπλακες της FEBUR με 3 (τρείς) βίδες στην κάτω πλάκα όπου σε συνδιασμό με τα μακρύτερα clip-ons της PPtuning έχεις πολύ πιο άμεσο έλεγχο και καλύτερο μοχλό στις αλλαγές κατεύθυνσης. Το κατακόκκινο παξιμάδι ergal της LIGHTECH ήρθε  κι έδεσε στο όλο σύνολο, πραγματικό αριστούργημα.

 

 

 

 

Στα clip-ons έμειναν, η εργοστασιακή τρόμπα φρένου και η βάση συμπλέκτη αλλά με άλλες μανέτες σπαστές ergal από την Lightech και με εκείνη του φρένου ρυθμιζόμενη από το αριστερό χέρι….αλα WorldSBK, ταυτόχρονα αλλάχθηκαν τα στάνταρ πλαστικά σωληνάκια με άλλα υψηλής και carbon look από την FrenTubo, ώστε να πιέζουν τα υγρά φρένων από το Beringer δοχείο υγρού φρένων, χαμηλά στον εμπρός τροχό και στις χρυσές δαγκάνες, επίσης της Beringer, ώστε να δαγκώνουν τις πανέμορφες αλλά και πολύ ποιοτικές full floating με look μαργαρίτα δίσκους της Braking. Τέλεια αίσθηση και πραγματικά τρομερή δύναμη…

 

 

 

 

 

Το όλο project πέρα από το μέρος της ουσιαστικής βελτίωσης αλλά και της αισθητικής έχει και σαν στόχο αν μειωθεί όπου είναι δυνατόν το βάρος. Δεν φορτώνουμε πράγματα σε μια μοτοσικλέτα για να έχουμε ένα μόνον όφελος…όχι. Θέλουμε πολλά οφέλη μαζί. Δύναμη, αξιοπιστία, ποιότητα λειτουργίας και κύλισης αλλά και μειωμένο βάρος όπου είναι δυνατόν. Εδώ, το βάρος…..πέφτει στην αλυσίδα που αλλάχθηκε με μια 520 D.I.D. χρυσή σειρά, εμπρός γρανάζι της YEC και πίσω αλλουμινίου της Renthal, carbon εμπρός φτερό, carbon πίσω φτερό, τάπα βενζίνης ταχείας απασφάλισης ergal από την PPtuning, όπως επίσης ergal από την ίδια εταιρεία είναι τα πανέμοφρα και πανάλαφρα πλήρως ρυθμιζόμενα μασπιέ, πολύ ουσιαστικό αξεσουάρ. Ergal, είναι και αρκετές βίδες χρυσές ή κόκκινες, περιφεριακά του R6, όπου κρίθηκε σκόπιμο.  Αν τα ζυγίσετε όλα αυτά, μαζί και με την εξάτμιση υπάρχει μια αρκετά αισθητή διαφορά στο βάρος. Που σημαίνει μικρότερο βάρος για κάθε ίππο να κουβαλήσει…..άρα όσοι από εσάς θέλετε μια αισθητική αναβάθμιση στο SuperBike ή στο SuperSport  σας να ξέρετε πως ταυτόχρονα ελαφρώνει κατά τι…ανάλογα το κομμάτι.  

 

 

 ΑΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΔΙΑΙΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΓΙΑ GUILY  DIET, ΨΩΝΙΖΕΙΣ ERGAL ΒΙΔΑΚΙΑ…..χαχαχαχα

 

 

Όπως και να το κάνουμε το YAMAHA YZF R6 είναι η αιχμή της τεχνολογίας στην κατηγορία, όλα τα παραπάνω συντέλεσαν ώστε να ξεπεράσει την κορυφή. Τόσα κράματα και ευγενή μέταλλα και πάλι στο τέλος μιλάμε για ένα διαμάντι……ναι το Yamaha YZF-R6 είναι ένα εκλεπτυσμένα κατεργασμένο και πανάκριβο διαμάντι και ο Σταύρος Ανδρεάδης ο δημιουργός του.

 

Share
comments
 
FacebookTwitterGoogleYoutube