Yamaha YZF- R1 2004 Andreadis engineering
Η κατηγορία SuperBike έχει μεγάλη απήχηση ανάμεσα στους αναβάτες μοτοσικλετών. Κανένας δεν μπορεί να αρνηθεί την τεχνολογία που διαθέτουν αυτά τα race replica εργαλεία. Έτσι κι ο φίλος μας ο Κώστας δεν μπόρεσε να αντισταθεί στα όμορφα μάτια……..εεε φώτα, του πραγματικά εκλεπτυσμένου YZF-R1 2006 της Yamaha. Το είδε, το ερωτεύτηκε και τελικά προτίμησε το μπλε-άσπρο, που ταιριάζει και στη χώρα μας. Αλλά σαν να μην έφτανε αυτό θέλησε να της κάνει και μερικά δωράκια απευθυνόμενος στο συνεργείο Andreadis Engineering.

 

Οι διαθέσεις του ήταν σαφής. Δύναμη παντού στο φάσμα λειτουργίας που να μην τρομάζει στο δρόμο αλλά να βολεύει στις Σέρρες. Έτσι κι έγινε. Το πλάνο εργασιών ήταν σαφές, οπότε για αρχή λύσαμε τον κινητήρα για το απαραίτητο blue printing. Η κεφαλή δέχθηκε ροϊκή εξέλιξη κι η σχέση συμπίεσης αυξήθηκε με την τοποθέτηση της αγωνιστικής φλάτζας της YEC. Κρίθηκε σκόπιμο να  καταργήσουμε το AIS (Air Induction System) στην κεφαλή (όπως και στα αγωνιστικά) με μια πλακέτα αλουμινίου με το λογότυπο της Andreadis Engineering χαραγμένο επάνω.

Αφού ρυθμίσαμε τα πάντα στην εντέλεια μοντάραμε το μοτέρ με ακρίβεια βάση των εργοστασιακών προδιαγραφών της Yamaha. Στη συνέχεια προσανατολιστήκαμε στην αναπνοή του κινητήρα. Τοποθετήθηκαν οι πανέμορφες χοάνες της FactoryPro που είναι μεγαλύτερες από τις νορμάλ και βελτιώνουν την εισπνοή του κινητήρα, οπότε ένα πιο ελεύθερο φίλτρο της Κ&Ν ήταν δεδομένο.

Μετά τις εργασίες στο φιλτροκούτι  του R1, συνεχίσαμε με την φανταστική ολόσωμη εξάτμιση της Termignioni που πραγματικά δίνει αέρα παγκοσμίου σε όλα τα YZF-R1, αλλά ταυτόχρονα κάνει τη δουλειά για την οποία είναι φτιαγμένη. Απελευθερώνει τον κινητήρα και τον βελτιώνει συνολικά σε όλο το φάσμα λειτουργίας του ενώ το πανάλαφρο τιτάνιο εξοικονομεί αρκετά κιλά σε βάρος.

Οι ρυθμίσεις του PowerCommander USBIII έγιναν με ευλάβια ώστε ο κινητήρας να αποδίδει σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Κώστα. Ταυτόχρονα τοποθετήθηκε και Quick-Shifter για αέρινες αλλαγές.

Το τελικό στάδιο του όλου project αφορούσε τον συμπλέκτη. Γνωρίζοντας πως YZF-R1 και συμπλέκτης είναι μια πονεμένη ιστορία, η Andreadis Engineering πραγματικά έκανε εξαιρετική δουλειά δίνοντας σημαντικά περισσότερη αντοχή στους δίσκους του συμπλέκτη κάτω από όλες τις συνθήκες.

Μια υπέροχη μηχανή όπως το YZF-R1 μπορεί βελτιωθεί εντυπωσιακά. Ο ιδιοκτήτης της πραγματικά έμεινε άφωνος με το αποτέλεσμα. Στο επίσημο συνεργείο της Andreadis Engineering μπορείς να είσαι σίγουρος και επίσημα πως θα μείνεις άφωνος με το αποτέλεσμα της δουλειάς μας.

Share
comments
 
FacebookTwitterGoogleYoutube