Yamaha FZ1 2008 Reloaded Andreadis engineering

Εδώ στην ιστοσελίδα της Yamaha-Andreadis, πριν μερικά χρόνια σας είχαμε παρουσιάσει ένα project βελτίωσης, με το δικό μας γυμνό, άσπρο με κόκκινες πινελιές, Yamaha FZ1. Ο χρόνος και τα χιλιόμετρα πέρασαν και στα αυτιά μας το μπουμπουνητό του κινητήρα από την εξάτμιση δεν έπαψε να μας συντροφεύει σε ταξίδια και βόλτες. Το FZ1 μοναδικό, αψεγάδιαστο, αρκουδόγκαζο γυμνό. Είναι αλήθεια τελικά… «ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις». Ή μήπως….
09 1821-v2
Όλα ξεκίνησαν από τη μελέτη των δυναμομετρήσεων, τις οποίες έχουμε στη διάθεσή μας στο δυναμόμετρο της Fuchs, για κάποια συγκριτικά στοιχεία μεταξύ των διαφόρων μοντέλων αναφορικά με τις στοιχειομετρικές ενδείξεις του καυσαναλητή σε σχέση με τον κάθε χάρτη. Τα χρόνια περνάνε, εμείς όμως στην Yamaha-Andreadis δεν μπορούμε να μείνουμε στάσιμοι. Ωριμάζουμε, γινόμαστε καλύτεροι, όσο καλύτεροι για εμάς, άλλο τόσο καλύτεροι και για τους πελάτες μας. Κι εκεί ακριβώς γεννήθηκε η ιδέα για μια επανεξέταση των δυνατοτήτων του κινητήρα του FZ1.
10 MG 1745
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το μοτέρ της Yamaha μπορεί να δώσει κι άλλο. Με καθαρό μυαλό και μεγάλη ακρίβεια, εξετάσαμε ξανά την διαδικασία blueprinting όπως την οριοθετεί η Yamaha και την γνωρίζουμε μέσα από την εξειδικευμένη εμπειρία μας. Διερευνήσαμε όλα τα κομμάτια του κινητήρα από την αρχή διεξοδικά και θέσαμε ως όρο πως το μοτέρ θα παραμείνει FZ1. Κάρτερ, στρόφαλος, μπιέλες, πιστόνια και κεφαλή, όλα θα παραμείνουνε stock FZ1 και θα μετρηθούνε ένα-ένα. Έτσι συνεχίσαμε στο δέσιμο και στο χτίσιμο του κινητήρα μεθοδικά κι ευλαβικά ώστε το κάθε κομμάτι να κάτσει όπως το θέλουμε με το επόμενο.

11 MG 1762

Τοποθετήθηκαν οι εκκεντροφόροι του FZ1 με reprofiling σύμφωνα με την δική μας απαίτηση σε βύθισμα και διάρκεια. Τοποθετήσαμε λεπτότερη φλάντζα κεφαλής έτσι ώστε ο θάλαμος καύσης να έχει μεγαλύτερη συμπίεση σε συνδυασμό με το αυξημένο όριο περιστροφής του κινητήρα να έχει το σωστό squish. Επαναλάβαμε το μέτρημα των μοιρών στροφάλου και εκκεντροφόρων και όλα ήταν άψογα. Ο κινητήρας κούμπωσε με τον σκελετό σωστά και για την ψύξη του επανατοποθετήσαμε με την ίδια προσοχή το θηριώδες ψυγείο της Febur. Ολόσωμη Gravesport, RapidBike Evo, άνοιγμα στο φιλτροκούτι, billet velocity stacks, ταπωμένα τα AIS και πάλι πάνω στο δυναμόμετρο για την λεπτομερή μελέτη στη δημιουργία του χάρτη. 
12 MG 1757
Έγραψε 160 ρόδα. Κινητήρας FZ1, με 160ρόδα και αυξημένο όριο περιστροφής στις 12.200σ.α.λ. με σωστή μελέτη συναρμολόγησης του κινητήρα, ώστε ως άψογη βάση να πάρει τα μέγιστα από κάθε ένα εξάρτημα που θα κουμπώσει επάνω του και  με εργοστασιακή αξιοπιστία. Yamaha FZ1 Reloaded.

 

 

 

 

 

Share
comments
 
FacebookTwitterGoogleYoutube